lørdag 20. september 2008

Drikking på hybelen.

I går fikk meg og Synnøve besøk av Isabel og Amalie på hybelen :)
de kom hjemmenifra så de måtte gå opp på vangen ;P så mens vi ventet på de så ryddet vi på hybelen og spiste pølse om pomfri og var på butikken :)
de kom i ni tiden ca, så då begynte vi å drikke cider :)
Vi sang singstar, så på tv og spilte guitar hero.. Vi hørte og på musikk og laget mange fine danser til alle slags mulige sanger eg hadde på cdene mine :) hihi
Syns no vi hadde det gøy ;)