
I dag var det siste dagen på skolen for i år faktisk! endelig :)
Vi kom på skolen kvart på ni, og då spiste vi grøt også snakket noen av lærerene litt.
Etter det så kom det noen barnehage unger og sang noen julesanger til oss. De var kjempe skjønne. Lover deg! Etter de var ferdig og synge kom nissen med snop til de, også reiste de igjen.
Etter det var det fire stykker som sang e6 på singstar på scenen, og etter de var det fire lærere som sang optimist. Ganske morsomt ;D
Litt før 11 var vi ferdig på skolen. Pappa kom å hentet meg, så reiste vi ned på stationen og spiste et smørbrød og drakk kaffe.
Så kjørte vi opp på hybelen og hentet tingene mine og reiste hjem.
Så no skal eg være hjemme i ferien og bare slappe av.
Er ikkje helt ferdig med julepresangene heller, så blir en del shopping på meg den siste tiden igjen før jul :) hih
Merry Christmas to all <3


