fredag 19. desember 2008

Juleferie :D


I dag var det siste dagen på skolen for i år faktisk! endelig :)
Vi kom på skolen kvart på ni, og då spiste vi grøt også snakket noen av lærerene litt.
Etter det så kom det noen barnehage unger og sang noen julesanger til oss. De var kjempe skjønne. Lover deg! Etter de var ferdig og synge kom nissen med snop til de, også reiste de igjen.
Etter det var det fire stykker som sang e6 på singstar på scenen, og etter de var det fire lærere som sang optimist. Ganske morsomt ;D
Litt før 11 var vi ferdig på skolen. Pappa kom å hentet meg, så reiste vi ned på stationen og spiste et smørbrød og drakk kaffe.
Så kjørte vi opp på hybelen og hentet tingene mine og reiste hjem.
Så no skal eg være hjemme i ferien og bare slappe av.
Er ikkje helt ferdig med julepresangene heller, så blir en del shopping på meg den siste tiden igjen før jul :) hih

Merry Christmas to all <3

tirsdag 9. desember 2008

Juletider <3


Endelig har 1 desember passert :D
no er det full rulle med julebrus, julepynt, kakemann og julesnop <3
Vi har fått masse julepynt i huset, også utenpå huset.. Masse forskjellige lys som henger på hele forsiden av huset.. ganske koselig =)
Eg har også skaffet meg sjokoladekalender, en med hello kitty på, og en sånn vanlig.

Eg syntes julen er kjempe koselig, men har desverre dårlige minner fra julen 2001 :(
Etter å ha mistet en av mine nærmeste på julaften, er det ikke alltid like lett å være glad og fornøyd når man skal feire..

Denne uken er jeg verken på utplassering eller skolen. Jeg er sykemeldt ut denne uken på grunn av at eg har så vondt i ryggen.. for noen dager siden fikk eg ekstreme smerter i ryggen, men var hos kiropraktoren i går, og skal tilbake i morgen.
Han har gitt meg noen ryggøvelser eg må gjøre, noe som er ganske kjedelig.. Men får no bare håpe på at det hjelper.