fredag 17. oktober 2008

Back in black.

Ja no var eg endelig hjemme igjen etter to uker på Geilo :)
Tok toget fra Geilo 14.42 og var i Arna ti på seks ca. Der kom pappa og Tasj å hentet meg =)
Skal være hjemme til mandag, og då reiser eg opp til Voss igjen :)

No gleder eg meg til i morgen, for då skal meg ,Synnøve og Amalie på kino. Vi skal se fritt vilt 2, også skal vi spise mat :) det blir koselig <3

Legger ut litt bilder av oss tre i lag :D <3



Synnøve, Amalie & meg på Tivoli.


Amalie, meg & Synnøve.


Meg & Synnøve.


Meg & Synnøve på fest.


Amalie & meg i boblebadet.

tirsdag 14. oktober 2008

Dagene på Geilo.

Ja, no er det begynnelsen på andre uken eg er her på Geilo.
Kom opp her forrige søndag for å være på utplassering i to uker.
Må innrømme at den dagen vi kom opp her var vi ganske skeptiske på både hotellet og selve Geilo. Men etter noen dager ble det ganske bra egentlig.
Meg og en til jobber på Highland hotel på kjøkkenet. No når vi er blitt kjent med de som jobber her er det mye kjekkere her.
Fra søndag til fredag fikk meg og Marita hversitt rom et stykke fra hverandre. Var ikkje så gøy, men gikk helt fint. På fredag som var måtte vi flytte over til Vestlia hotel som ligger et stykke unna. Grunnen til det var at det skulle komme 200 gjester her på Highland så då bodde vi i sånn familiehytte der. Lørdagen jobbet vi til klokken 10 om kvelden, og etter det reiste vi bort i hytten. Etter en stund kom Lene, Merete og Anve bort til oss for å feire Marita sin bursdag.. Då drakk vi oss nok fulle og gikk bort til "sentrum". Når vi nesten var komt bort ville Marita tilbake å legge seg, mens Lenge og Anve gikk bort til de for å legge seg.
Meg og Merete satt borte på mixen i sikkert over en time å snakket masse bull mens vi drakk xD
Etter det bestemte vi oss for å gå opp på dr. holms(hotellet Merete og Lene jobber på) for å spørre om vi kunne bade. Vell å merke var dette klokken halv seks om morningen. Egentlig så var boblebadet og bassenget åpent mellom 21.00 og 23.00 for personalet, men det visste ikkje resepsjonisten så vi fikk visst bade alikevell.
Vi badet der sånn halvfull i over en time. Når vi var ferdige gikk vi ut å drakk litt mer så gikk vi inn igjen på hotellet for å utforske. Vi tok heisen opp og ned i alle trapper og korridorer og prøvde masse stoler, og til slutt satt vi oss ut på terrassen sånn at merete kunne røyke xD
Etter vi var ferdige der oppe gikk vi hele sentrum rundt for å se om noe var åpent sånn at vi kunne spise. Til slutt gikk vi opp på statoil og kjøpte oss hversin hamburger, en brus og en sjokomelk.
Etter det begynte vi å gå tilbake til Vestlia, der meg og Marita bodde. På veien så vi skiltet som viste kor Geilo Hestesenter var så då gikk vi opp der å snakket med en dame, men det husker vi ikkje så mye fra egentlig :P hehe
Til slutt kom vi hjem for å legge oss, og då var klokken halv ti om morningen.
Når vi våknet igjen var klokken 17.10, då stod vi opp og gikk til sentrum for å spise på peppes. Når vi hadde sittet der en god stund bestemte vi oss for å gå ned på Highland hotellet å spørre om å få bade, det fikk vi så då badet meg, marita, lene og merete der. Vi brukte både bassenget og boblebadet. I tolv tiden gikk vi bort igjen på Vestlia å la oss.

Det har vært gøy å være her oppe, men gleder meg en del til å komme hjem igjen og. Reiser helt hjem på fredag, det blir sikkert godt :)