mandag 23. februar 2009

Hyttetur.

I helgen som har vært var eg og 6 andre på Hytten til en som heter Hanna :)
Vi kom der i fem tiden og då spilte vi en drikkelek og drakk litt før vi begynte på tacoen som smakte kjempe godt.
Seinere kom det en del andre folk som egentlig ikkje skulle være der. Ble litt mye baluba utover kvelden.
Hytteturen i seg sjøl var kjempe gøy fram til klokken passerte 9 - 10. Etter det syntes eg at ble mer og mer tragisk.
Neste dag ryddet vi og vasket, også reiste eg på hybelen. Var der et par timer for å pakke og slappe av litt, også reiste eg helt hjem med bussen som gikk 17. 15 :)

Legger ut bilder fra hytteturen når eg har fått de inn på dataen :)