torsdag 10. juli 2008

Nattåpent ^^,

I dag så reiste meg, Synnøve og Amalie inn til byn med bussen som gikk kl 7 fra Knarvik. Me skulle nemlii på Nattåpent i Bergen sentrum xD
Vi gikk av med galleriet og då gikk me litt der inne også gikk vi ned på lerøy mat, og der hamstret Synnøve iskaffe, mens hun klarte å overtale med til å kjøpe en og xD hihi.. ble faktisk mer våken av det så det passet bra =)

Vi var på økonomisko og der kjøpte alle 3 samme type sko. Legger ut bilder av de =)
Også gikk vi rundt å sullet og tok litt bilder av det. Vii tok bussen hjem fra byn kl 00.15 :)





mandag 7. juli 2008

Bærselger (H)

De første timene i går etter at eg stod opp gjor eg ikkje på noe spess. Eg bare var inne å så på Lost =D
Seinere skulle eg på min første jobbdag i den nye jobben min, altså å selge bær på bensinstasjonen xD Mamma kjørte meg inn til Shell stasjonen på Haukås til halv 4. Då var det en som stod der som eg skulle overta for, hun viste meg kossn alt fungerte. Prisene klarte eg ikkje å huske med en gang, men til slutt så husket eg de =D hiih.
Det var jæævli mye med folk, så etter en time eller noe så stod eg igjen der aleine å skulle ekspedere alle folka som kom. Men etter en liten stund kom han sjefen tilbake med en jente og sa at hun heller kunne stå der, så kunne eg få stå borte på essoen på Nyborg, for det var det ikke så mye folk.
Kom en del folk der, så klokken ni var eg ferdig.
Då stod Synnøve å ventet på meg :) vi gikk litt rundt om på Nyborg for å finne toalett, for det på essoen var i ustand. Så fant vi en sånn kjempe fin park som vi gikk litt i ^^ så tok vi bussen som gikk kl 21.20 fra terminalen. Så kjørte den rundt tellevik, og vi satt helt framme i bussen så vi så alt (H) haha!
Var hjemme litt over ti, og då bare kjedet eg meg før eg sovnet ^^

lørdag 5. juli 2008

Litt sånn de siste dagene ;D

I forgårs, altså på torsdag var eg å kjørte scooter igjen. Eg hadde klokken på 8 ca, så då stod eg opp å sånn. Eg satt på med mamma inn til Knarvik og var med hun opp på jobben (H) woho, der var det skikkelig party altså! ;P Satt på kontoret hennes og leste litt i mopedboken før eg gikk på kiwi og kjøpte meg litt lunsj så gikk eg ned til skolen :) der var det to til som også skulle være med å kjøre. Siden eg hadde funnet kjøreutstyr dagen før så slapp eg å finne nytt. Etter at de andre hadde funnet det de sku ha, gikk vi inn i det undervisnings rommet for å snakke litt om trafikken og sånn. Vi snakket om korti vi har vikeplikt og sånn.. også snakket vi litt om skilt før vi gikk ut for å prøve å kjøre litt. Alle kjørte samme type scooter, Keeway Hurricane. Vi kjørte ned på fergekaien og oppover der med tide og opp på parkeriingplassen noen runder. Litt etterpå skulle vi begynne åå kjøre i skikkelig trafikk. Då måtte vi igjennom rundkjøringen i knarvik også kjørte vi rundt om i Knarvik. Vi hadde en pause i senteret å sånn, før vi kjørte videre i feltet i Knarvik. Etter vi hadde hatt pause i en times tid skulle vi på landeveis kjøring, då kjørte vi ut til Feste via Alversund, og tilbake igjen kjørte vi om Seim. Vi kjørte i syv og en halv time før vi var ferdige for dagen. No må eg bare vente på at søknaden min om lappen skal bli godkjent av biltilsynet før eg kan ta teoriprøven, og det tar 2 - 3 uker på å få svar. Så eg må vente med å ta prøven til eg kommer hjem fra ferie... "/ så då får eg lese godt i ferien å satse på at eg klarer det ;D hihi..

Fra i går til i dag sov meg og Synnøve hos Amalie. Først møtte meg og Amalie synnøve nede på gabben. Etter litt kom Elise og. Vi kjøpte is å satt der å snakket å sånn ^^ I 9 tiden gikk vi ned til Amalie og begynte å lage taco. Når vi skulle spise gikk Elise hjem. Det smakte nammenam ^^ Når vi var ferdig å spise gikk vi ned i kjelleren og sang singstar og spiste chips og smash. I ett tiden gikk vi ut på trampolinen for å sove der ^^ hihi.. da var kjekt, men var litt kaldt i dag tidlig ;P hihi..

No har eg endelig fått Lost cden av Synnøve som eg manglet fra sesong 2 eg har lånt av hun ^^ så no kan eg se på lost igjen :D wee! tror eg snart må gå ned å se på det altså ^^
Snakkes folks <3>

onsdag 2. juli 2008

Snart råning av scooter (H)

I dag stod eg opp litt over 7 for å møte Amalie i Knarvik. Vi gikk bort på rådhuset på det ungjobb greiene for å se om vi var så heldige å få en jobb. Det var 4 stk der når vi kom også kom det 2 stk etter oss, så tilsammen var vi 8 stk. Meg og Amalie fikk en jobb som skal gjøres i morgen. Kl 10 gikk vi ned i senteret og spiste big bite. Hun var med meg hjem også sang vi litt singstar. Så ringte han trafikkskole mannen til meg og sa at eg kunne begynne på moped lappen i dag visst eg hadde tid. Så kl halv 2 tok eg bussen inn til Knarvik. Møtte han fyren kl 2. Då fant vi kjøre utstyr til meg før vi satt oss inn i bilen hannes og kjørte rundt på kaien. Først kjørte eg bare litt vanlig, så gjennom noen kjegler, også lærte eg å bremse fort og sånne små ting.. også måtte eg kjøre 8 tall rundt og rundt så sakte eg klarte. Var ferdig der litt over halv 5. Så eg skal møte kl 9 i morgen og då skal eg kjøre litt ut i trafikken.. blir sikkert kjekt det ;D hihi.. så då får eg håpe eg snart får lappen sånn at eg kan råne rundt :D hihi. Også når eg skal på ferie har eg noe eg kan kjøre på :D guu eg håper eg får den snart =D

see yah later folx <3

tirsdag 1. juli 2008

Kino med jentene ^^

I går reiste meg, Synnøve og Amalie en tur til byn. Pappa kjørte meg og Synnøve inn i den kuule bilen til Trond (H) der hørte vi på Øystein Sunde ;P hih. Når vi var komt inn så møtte vi Amalie på skysstasjonen. Etter ca 5 - 10 min kom bussen. Litt før halv sju var vi på galleriet. Då gikk vi opp på kinoen og bestilte 3 biletter til Sex and the city. Vi fikk plass på rekke 2 plass 3, 4 og 5 i Kp3 ;D hihi. Men det var litt kjedelig å sitte så langt nede =/ men men.

Filmen var jo egentlig ganske morsom då :) + at det var en morsom dame i salen som lo sånn. Uansett ka som skjedde på filmen lo hun så siiiinsykt høyt xD hihi. Filmen varte i ca 2 og en halv time. FIlmen var ganske gøy :D Har egentlig ikkje fulgt med på det når det har gått på tven, men tror faktisk eg skal gjøre det, for det var faktisk ganske gøy ^^

Men når kinoen var ferdig gikk vi sakte men sikkert bortover mot bystasjonen. Der hadde vi tenkt å ta bussen klokken 10, men det gikk jo ingen busser då, så vi måtte vente til halv 11. Det ble vi veldig glad for siden det er så mye å finne på i byn liksom! spess når alt er stengt =)

Men vi gikk innpå butikken så då kjøpte eg med vann :) leker sunn..

Klokken halv 11 kom bussen. Den måtte om eidsvågneset for den andre veien var stengt -_- så det tok jo driiit lang tid! pluss at den skulle om tellevik, også sku den til frekhaug.. bussturen tok sikkert sånn ca en time og 20 min eller noe.. ;P driiit gøy! Kom vell hjem litt før 12 eller noe ^^ hihi. så då var det å sitte seg med dataen med en gang like always! men eg så faktisk to filmer og; American pie og kopp! ;) hihi. Men slutter av her eg, for no skal eg opp å se home and away :D

See yah <3