De første timene i går etter at eg stod opp gjor eg ikkje på noe spess. Eg bare var inne å så på Lost =D
Seinere skulle eg på min første jobbdag i den nye jobben min, altså å selge bær på bensinstasjonen xD Mamma kjørte meg inn til Shell stasjonen på Haukås til halv 4. Då var det en som stod der som eg skulle overta for, hun viste meg kossn alt fungerte. Prisene klarte eg ikkje å huske med en gang, men til slutt så husket eg de =D hiih.
Det var jæævli mye med folk, så etter en time eller noe så stod eg igjen der aleine å skulle ekspedere alle folka som kom. Men etter en liten stund kom han sjefen tilbake med en jente og sa at hun heller kunne stå der, så kunne eg få stå borte på essoen på Nyborg, for det var det ikke så mye folk.
Kom en del folk der, så klokken ni var eg ferdig.
Då stod Synnøve å ventet på meg :) vi gikk litt rundt om på Nyborg for å finne toalett, for det på essoen var i ustand. Så fant vi en sånn kjempe fin park som vi gikk litt i ^^ så tok vi bussen som gikk kl 21.20 fra terminalen. Så kjørte den rundt tellevik, og vi satt helt framme i bussen så vi så alt (H) haha!
Var hjemme litt over ti, og då bare kjedet eg meg før eg sovnet ^^