torsdag 15. januar 2009

Nytt år.

Så var det på an igjen med skole etter juleferien ja.
Det var litt greit å komme tilbake til et normalt liv, og ikke bare slappe av 24/7 hjemme :P heh
De siste dagene har vi hatt noen prøver, og har ikke vært så fornøyd med resultatene på lenge :) prøven vi hadde på tirsdag fikk jeg 6- på og prøven i går fikk jeg 5/4 på :) kjempe fornøyd faktisk!

I dag var jeg ikke på skolen. Vi fikk ha studiedag hjemme, så då reiste eg og Merete til Susanne i klassen å jobbet. Vi spiste hotdog, chips, jobbet litt og spilte kort :) kjempe koselig.

I morgen skal eg endelig hjem igjen, ser litt fram til det :)