Ser det er lenge siden jeg har skrevet her inne på bloggen min, så no fant eg ut at det rette tidspunktet var her.
Sommerferien som jeg, og sikkert mange andre har ventet og ventet på ganske så leenge!
Ferien min har ikke bestått av så mye ennå. De to siste skoledagene tilbragte eg så å si på sykehuset. Torsdag kl 11 om morningen hadde eg time til operasjon av kneet. Kom på sykehuset og då fikk eg tildelt en seng eg kunne slappe av i til de skulle trille meg inn på operasjonsbordet. Etter fem og en halv time venting ble jeg endelig kjørt inn der. Når de hadde såvidt begynt å gidd meg bedøvelse og var egentlig ganske så klar til å begynne, måtte hele operasjonen avbryters pga det var komt noe akutt inn som de måtte ta seg av.
Då ble eg sendt hjem av legen og fikk beskjed om å komme opp igjen i morgen kl 07.00.
Dagen etterpå var eg på plass kl 7. Litt før ni ble eg kjørt til operasjonsbordet og rundt om i 11 tiden var eg tilbake på rommet for å sove ut narkosen. Fikk reise hjem i halv to tiden. Så dagene etter operasjonen har jeg gått på krykker, og har ikkje hatt så mye jeg kunne gjort. Nesten bare sittet inne for kunne ikke belaste foten så altfor mye. I går var jeg på legekontoret og fikk fjernet stingene, så no er alt på bedringens vei! :)
Men no begynner foten å bli bra og sikkert til neste uke kan eg begynne å bruke foten normalt ;) det gleder eg meg kjempe masse til! :)
tirsdag 30. juni 2009
Abonner på:
Innlegg (Atom)
