Hallaisen thaisen:)
På tide med et nytt innlegg, som faktisk ikkje e skrevet av Sandra:)
Vi var altså så sinnsykt kul at vi var på skumparty i går, og det var både vått og jævlig kaldt. Gidd å ha skumparty, på Voss, når det faen meg e så kaldt utenfor at folk holder på å dø.. Dør forsåvidt inne og, for vi holdt jo på å drukne i skummet:p
lørdag 3. oktober 2009
torsdag 23. juli 2009
Tar livet heeelt med ro!
På søndag kjørte Trond meg opp til Voss. Skulle sove oppe hos to venninner eg gikk i klasse med.
Mandagen hadde eg kjøretime, også var eg med Merete opp til søsteren hennes. Der var vi så og si hele kvelden. Meg og Marita var en tur borte på Steakhouse å snakker med ungarerene som vi ble kjent med i Ungarn.
Etter det gikk jeg å lå meg for måtte tidlig opp neste dag.
Hadde kjøretime klokken ni, og klokken kvart på elleve hadde eg oppkjøring.
Endelii har eg fått lappen! :D føler meg 100 kilo lette nå altså, er så glad det er overstått =D
Natt til onsdag satt eg på nattoget fra Voss - Oslo S. Var framme i Oslo klokken halv syv. Kjøpte meg en kaffe og satte meg innpå toget igjen som skulle til Ed i Sverige. Der kom mamma og pappa å hentet meg, så kjørte vi til en plass som heter Bengtsfors. Der var resten av kjentsfolket de reiste med ;) Meg og Linn drakk den kvelden, men eg lå meg tidlig siden eg nesten ikkje sov på toget ;) kjempe koseelig! :)
I dag er vi reist fra den campingplassen til den plassen vi er på no i Borås :)
I morgen skal vi på shopping inne i byen :)
Sommer er heeerlii altså! <3
Mandagen hadde eg kjøretime, også var eg med Merete opp til søsteren hennes. Der var vi så og si hele kvelden. Meg og Marita var en tur borte på Steakhouse å snakker med ungarerene som vi ble kjent med i Ungarn.
Etter det gikk jeg å lå meg for måtte tidlig opp neste dag.
Hadde kjøretime klokken ni, og klokken kvart på elleve hadde eg oppkjøring.
Endelii har eg fått lappen! :D føler meg 100 kilo lette nå altså, er så glad det er overstått =D
Natt til onsdag satt eg på nattoget fra Voss - Oslo S. Var framme i Oslo klokken halv syv. Kjøpte meg en kaffe og satte meg innpå toget igjen som skulle til Ed i Sverige. Der kom mamma og pappa å hentet meg, så kjørte vi til en plass som heter Bengtsfors. Der var resten av kjentsfolket de reiste med ;) Meg og Linn drakk den kvelden, men eg lå meg tidlig siden eg nesten ikkje sov på toget ;) kjempe koseelig! :)
I dag er vi reist fra den campingplassen til den plassen vi er på no i Borås :)
I morgen skal vi på shopping inne i byen :)
Sommer er heeerlii altså! <3
søndag 12. juli 2009
Fredagskos =)
Fredagen var jeg først en tur i Knarvik. Var først en tur innom jobben til Synnøve og slo av en prat, deretter møtte jeg Amalie. Vi gikk litt rundt å sullet fram til klokken 4. Då lærekjørte eg inn til Åsane ilag med mamma. Var en tur på Toys r us, plantasjen, elkjøp og jysk. Deretter kjørte vi hjem igjen.
På veien ringte Kristine til meg og lurte på om vi skulle finne på noe. Vi endte opp med at vi skulle drikke, like always! hihi. Så gikk en tur på butikken og kjøpte drikke til både meg og hun.
I ni tiden reiste jeg, Synnøve B og Amalie inn til Marta på Hylkje. Vi hadde avtalt å ha et hageparty hos hun (:
Etter et par timer kom Kristine også. Vi snakket, spiste chips og drakk. Etter noen timer gikk vi inn før vi ble spist opp av mygg. Då sang vi singstar og spilte guitar hero (: ¨
I fire - fem tiden ble vi kjørt hjem. Synnøve B sov hos meg :)
Var en kjempe kjekk kveld :D















På veien ringte Kristine til meg og lurte på om vi skulle finne på noe. Vi endte opp med at vi skulle drikke, like always! hihi. Så gikk en tur på butikken og kjøpte drikke til både meg og hun.
I ni tiden reiste jeg, Synnøve B og Amalie inn til Marta på Hylkje. Vi hadde avtalt å ha et hageparty hos hun (:
Etter et par timer kom Kristine også. Vi snakket, spiste chips og drakk. Etter noen timer gikk vi inn før vi ble spist opp av mygg. Då sang vi singstar og spilte guitar hero (: ¨
I fire - fem tiden ble vi kjørt hjem. Synnøve B sov hos meg :)
Var en kjempe kjekk kveld :D















endelig blitt kvitt drittsykkelen !
På torsdag hadde jeg planer om å kjøre scooter inn til Knarvik, sånn at jeg nådde banken. Men neeida.. hadde kjørt rett ned i felter her så begynte sykkelen å monge seg IGJEN! Det er faktisk en stund siden sist, men før det har det skjedd heeele tiden. Er så lei sykkelen at eg har ikkje ord!
Så det endte no opp med at Pappa måtte kjøre meg inn til Knarvik. Hadde planer om å gå inn i både Nordea og Sparebanken, men siden jeg kom ti minutter før det stengte endte jeg opp med å bare besøke Nordea.
Møtte Synnøve i Knarvik, og var med hun til bussen gikk. Siden jeg hadde planer om å kjøre scooter inn, hadde jo jeg ikke med meg ungdomskort så måtte no betale på bussen. Gøøøy!
Vi fant ut at vi skulle reise på kino seinere. Så kvart over 8 tok vi bussen inn til byn, og gikk på kino å så Istid 3 (: Kjempe gøy film :D anbefaler den sterkt!
Etter filmen gikk vi litt rundt på Bryggen før vi tok bussen hjem kvart over 12 :)
Når jeg kom hjem fortalte Pappa at han hadde snakket med det selskapet som eier sykkelen, og de hadde endelig bestemt seg for at de skulle sende den ned til de for å få dne fikset.. Så dagen etterpå kom det en lastebil og hentet scooteren, så no håper eg den virker når den kommer tilbake sånn at eg kan selge den :D
Liker scooteren når den først går ;)

Så det endte no opp med at Pappa måtte kjøre meg inn til Knarvik. Hadde planer om å gå inn i både Nordea og Sparebanken, men siden jeg kom ti minutter før det stengte endte jeg opp med å bare besøke Nordea.
Møtte Synnøve i Knarvik, og var med hun til bussen gikk. Siden jeg hadde planer om å kjøre scooter inn, hadde jo jeg ikke med meg ungdomskort så måtte no betale på bussen. Gøøøy!
Vi fant ut at vi skulle reise på kino seinere. Så kvart over 8 tok vi bussen inn til byn, og gikk på kino å så Istid 3 (: Kjempe gøy film :D anbefaler den sterkt!
Etter filmen gikk vi litt rundt på Bryggen før vi tok bussen hjem kvart over 12 :)
Når jeg kom hjem fortalte Pappa at han hadde snakket med det selskapet som eier sykkelen, og de hadde endelig bestemt seg for at de skulle sende den ned til de for å få dne fikset.. Så dagen etterpå kom det en lastebil og hentet scooteren, så no håper eg den virker når den kommer tilbake sånn at eg kan selge den :D
Liker scooteren når den først går ;)
tirsdag 7. juli 2009
En tur til Voss (:
På torsdag ble jeg kjørt inn til Haukås til Kristine. Der var også Amalie, Hanna, Eva og Monika. De hadde vært å badet og solt seg :). Vi laget kjøttdeig og spaghetti til middag.
I halv syv tiden kom Thomas (en som Kristine gikk i klasse med) å hentet meg og Kristine. Han skulle være med oss til Voss. På veien stopte vi på Øyrane torg for å hamstre drikke, før vi kjørte strake veien til Voss.
Vi skulle på vors hos Ingrid, så då kjørte vi opp der etter å ha vært ute hos Oda med hunden til Kristine. Oppe hos Ingrid var det også en fyr som het Eirik. Så vi var ikke mer enn fem stykker på vorset, men det var ganske gøy :) Fikk drinker som de hadde laget og.. kjempe godt :D
I 11 - 12 tiden kom en fyr å hentet oss og kjørte oss ned på Jarl. Der var det ganske gøy, men meg, Ingrid, Eirik og Thomas reiste opp på Shell etter noen timer for å kjøpe noe mat. Og etter det ble vi hentet igjen og kjørt opp til Ingrid. Der steikte Eirik en pizza, før vi gikk bort på verandaen å la oss..
Ja.. vi lå under åpen himmel, uten noe liggeunderlag.. rett på plankene. Det var egentlig ganske hardt, men gikk no fint ;)
Neste dag våknet vi ganske tidlig av at solen steikte oss. Meg, Ingrid, Kristine og Eirik kjørte ned på Vangen. Der kjøpte vi oss mat på kjappen, og satt der en god stund før vi satt oss bort på Chinaen å satt der med noen fra Ingrid sin jobb.
Etter det reiste meg og Kristine bort på amfi. Der møtte vi noen folk som skulle på puben å ta seg en øl, så vi ble med de bort ;)
Kvart på fire ble eg kjørt bort på togstasjonen til toget som skulle gå 15.54, men som var forsinket 20 min. Der møtte eg Elisabet og satt å snakket med hun på toget (:
Når eg kom til byn kjøpte eg meg big bite, mens eg ventet på bussen til Hylkje. Var hos Marta på sånn sminkeparty, Mary Kay. Bestilte noen kremer. Kjempe gode produkter om jeg skal si det selv!

Disse produktene har eg bestilt (:

Naaam! Big bite <3
I halv syv tiden kom Thomas (en som Kristine gikk i klasse med) å hentet meg og Kristine. Han skulle være med oss til Voss. På veien stopte vi på Øyrane torg for å hamstre drikke, før vi kjørte strake veien til Voss.
Vi skulle på vors hos Ingrid, så då kjørte vi opp der etter å ha vært ute hos Oda med hunden til Kristine. Oppe hos Ingrid var det også en fyr som het Eirik. Så vi var ikke mer enn fem stykker på vorset, men det var ganske gøy :) Fikk drinker som de hadde laget og.. kjempe godt :D
I 11 - 12 tiden kom en fyr å hentet oss og kjørte oss ned på Jarl. Der var det ganske gøy, men meg, Ingrid, Eirik og Thomas reiste opp på Shell etter noen timer for å kjøpe noe mat. Og etter det ble vi hentet igjen og kjørt opp til Ingrid. Der steikte Eirik en pizza, før vi gikk bort på verandaen å la oss..
Ja.. vi lå under åpen himmel, uten noe liggeunderlag.. rett på plankene. Det var egentlig ganske hardt, men gikk no fint ;)
Neste dag våknet vi ganske tidlig av at solen steikte oss. Meg, Ingrid, Kristine og Eirik kjørte ned på Vangen. Der kjøpte vi oss mat på kjappen, og satt der en god stund før vi satt oss bort på Chinaen å satt der med noen fra Ingrid sin jobb.
Etter det reiste meg og Kristine bort på amfi. Der møtte vi noen folk som skulle på puben å ta seg en øl, så vi ble med de bort ;)
Kvart på fire ble eg kjørt bort på togstasjonen til toget som skulle gå 15.54, men som var forsinket 20 min. Der møtte eg Elisabet og satt å snakket med hun på toget (:
Når eg kom til byn kjøpte eg meg big bite, mens eg ventet på bussen til Hylkje. Var hos Marta på sånn sminkeparty, Mary Kay. Bestilte noen kremer. Kjempe gode produkter om jeg skal si det selv!

Disse produktene har eg bestilt (:

Naaam! Big bite <3
onsdag 1. juli 2009
Koselig dag (:
På mandag reiste jeg og Synnøve inn til Åsane med moren til Synnøve. Vi gikk litt rundt i butikker å sånn. På Hennes og Maurits kjøpte jeg meg noe solpudder og rouge(:
Vi fant ut at det ikke var så lenge til senteret stengte, så bestemte oss for å reise til byn en tur.
I åtte tiden tok vi bussen inn til Byn. Gikk opp på kinoen å kjøpte billetter til Hangover som gikk halv ni ^^,
Den handler om noen guttekompiser som skal ha utdrikningslag for en av de, og då reiser de til Las Vegas. De ender opp med å ikke huske en drit dagen etterpå, og har misten brudgommen. Dagen derpå bruker de til å oppsøke alle steder de muligens har vært, og finner ut litt etter litt hva de egentlig gjorde kvelden før.
Kjempe bra film! Det må jeg virkelig si. Bedre, og morsommere film skal jeg lete lengre etter alstå!
Etter filmen gikk vi å ruslet litt på Bryggen. Ganske koselig ut på kvelden egentlig. Var inne på Mixen og kjøpte oss noe mat, mens vi ventet på bussen hjem (:
Var hjemme rundt halv 1, så då bare satt jeg en liten stund på dataen før jeg rett og slett bare gikk å lå meg.

Vi fant ut at det ikke var så lenge til senteret stengte, så bestemte oss for å reise til byn en tur.
I åtte tiden tok vi bussen inn til Byn. Gikk opp på kinoen å kjøpte billetter til Hangover som gikk halv ni ^^,
Den handler om noen guttekompiser som skal ha utdrikningslag for en av de, og då reiser de til Las Vegas. De ender opp med å ikke huske en drit dagen etterpå, og har misten brudgommen. Dagen derpå bruker de til å oppsøke alle steder de muligens har vært, og finner ut litt etter litt hva de egentlig gjorde kvelden før.
Kjempe bra film! Det må jeg virkelig si. Bedre, og morsommere film skal jeg lete lengre etter alstå!
Etter filmen gikk vi å ruslet litt på Bryggen. Ganske koselig ut på kvelden egentlig. Var inne på Mixen og kjøpte oss noe mat, mens vi ventet på bussen hjem (:
Var hjemme rundt halv 1, så då bare satt jeg en liten stund på dataen før jeg rett og slett bare gikk å lå meg.

tirsdag 30. juni 2009
Endelliiig! Den etterlengte sommerferien <3
Ser det er lenge siden jeg har skrevet her inne på bloggen min, så no fant eg ut at det rette tidspunktet var her.
Sommerferien som jeg, og sikkert mange andre har ventet og ventet på ganske så leenge!
Ferien min har ikke bestått av så mye ennå. De to siste skoledagene tilbragte eg så å si på sykehuset. Torsdag kl 11 om morningen hadde eg time til operasjon av kneet. Kom på sykehuset og då fikk eg tildelt en seng eg kunne slappe av i til de skulle trille meg inn på operasjonsbordet. Etter fem og en halv time venting ble jeg endelig kjørt inn der. Når de hadde såvidt begynt å gidd meg bedøvelse og var egentlig ganske så klar til å begynne, måtte hele operasjonen avbryters pga det var komt noe akutt inn som de måtte ta seg av.
Då ble eg sendt hjem av legen og fikk beskjed om å komme opp igjen i morgen kl 07.00.
Dagen etterpå var eg på plass kl 7. Litt før ni ble eg kjørt til operasjonsbordet og rundt om i 11 tiden var eg tilbake på rommet for å sove ut narkosen. Fikk reise hjem i halv to tiden. Så dagene etter operasjonen har jeg gått på krykker, og har ikkje hatt så mye jeg kunne gjort. Nesten bare sittet inne for kunne ikke belaste foten så altfor mye. I går var jeg på legekontoret og fikk fjernet stingene, så no er alt på bedringens vei! :)
Men no begynner foten å bli bra og sikkert til neste uke kan eg begynne å bruke foten normalt ;) det gleder eg meg kjempe masse til! :)
Sommerferien som jeg, og sikkert mange andre har ventet og ventet på ganske så leenge!
Ferien min har ikke bestått av så mye ennå. De to siste skoledagene tilbragte eg så å si på sykehuset. Torsdag kl 11 om morningen hadde eg time til operasjon av kneet. Kom på sykehuset og då fikk eg tildelt en seng eg kunne slappe av i til de skulle trille meg inn på operasjonsbordet. Etter fem og en halv time venting ble jeg endelig kjørt inn der. Når de hadde såvidt begynt å gidd meg bedøvelse og var egentlig ganske så klar til å begynne, måtte hele operasjonen avbryters pga det var komt noe akutt inn som de måtte ta seg av.
Då ble eg sendt hjem av legen og fikk beskjed om å komme opp igjen i morgen kl 07.00.
Dagen etterpå var eg på plass kl 7. Litt før ni ble eg kjørt til operasjonsbordet og rundt om i 11 tiden var eg tilbake på rommet for å sove ut narkosen. Fikk reise hjem i halv to tiden. Så dagene etter operasjonen har jeg gått på krykker, og har ikkje hatt så mye jeg kunne gjort. Nesten bare sittet inne for kunne ikke belaste foten så altfor mye. I går var jeg på legekontoret og fikk fjernet stingene, så no er alt på bedringens vei! :)
Men no begynner foten å bli bra og sikkert til neste uke kan eg begynne å bruke foten normalt ;) det gleder eg meg kjempe masse til! :)
Abonner på:
Innlegg (Atom)
