I dag våknet eg fem over halv 2. Då måtte eg løpe opp for å se home and away reprisen, siden eg ikkje fikk sett den i går ;D veldig viktig det programmet der skjønner du. Så når det var ferdig spiste eg frokost, også kom min bror en tur innom og var der i kanskje 5 min så ble han rastløs så han måtte ut igjen å kjøre xP hehe
Også etter det kjedet eg meg sånn at eg begynte å støvsuge og rydde. Hengte og opp nye klær før eg så den nye episoden av home and away :)
Litt seinere spiste eg middag og jordbær med fløte til dessert <3
Eg fant ut at eg må kjøre inn scooteren min litt før eg flyttet, så då kjørte eg først ut til bedehuset på myksvoll og snudde der. Så kjørte eg av meg tveiten og tok "nede" veien bort igjen til skolen. Også kjørte eg til kiwi igjennom feltet og der møtte eg på marta :) hun satt på med meg ned til hun også var eg med hun hjem. Vi satt på dataen også spiste vi pizza. Hun laget gulrotkake som hun spiste, men den var visst ganske rå inni ;P hehe.. men fint for meg at eg ikkje liker det då =) hihi
Også i 8 tiden kjørte eg hjem..
Og no lurer eg på om eg skal slutte av her og begynne å pakke, men det er så kjedelig ;P hehe..
onsdag 13. august 2008
mandag 11. august 2008
Today
I dag har eg ikkje gjort på så veldig mye egentlig.
Våknet fem på to, så då satt eg på dataen i en times tid først. Så begynte eg å rydde rommet å tørke støv, for det var ikkje så ryddig her siden eg holder på å flytte ting. Så ti over halv fire gikk eg opp for å se på home and away ^^,
Så en stund etter det tenkte eg å kanskje lage meg noe frokost/middag. Så då laget eg betasuppe i halv seks tiden. Så så eg litt på tv å bare slasket på dataen.
Så klokken halv ni gikk meg og Tasj på tur i over en time =) Gikk oppover mot tveitavarden, men før skogsveien begynner gikk eg heller andre veien sånn at eg kom til hordasmia(isdal) gjennom skogen. Så gikk eg til kiwi og rundt til meg.. :) hihi
Også ellers i kveld har eg bare sett film, tv og spist kvelds :) hihi
Så no er klokken halv 3, så lurte på om eg skulle ta å legge meg snart =)
Nattinatt<3
Våknet fem på to, så då satt eg på dataen i en times tid først. Så begynte eg å rydde rommet å tørke støv, for det var ikkje så ryddig her siden eg holder på å flytte ting. Så ti over halv fire gikk eg opp for å se på home and away ^^,
Så en stund etter det tenkte eg å kanskje lage meg noe frokost/middag. Så då laget eg betasuppe i halv seks tiden. Så så eg litt på tv å bare slasket på dataen.
Så klokken halv ni gikk meg og Tasj på tur i over en time =) Gikk oppover mot tveitavarden, men før skogsveien begynner gikk eg heller andre veien sånn at eg kom til hordasmia(isdal) gjennom skogen. Så gikk eg til kiwi og rundt til meg.. :) hihi
Også ellers i kveld har eg bare sett film, tv og spist kvelds :) hihi
Så no er klokken halv 3, så lurte på om eg skulle ta å legge meg snart =)
Nattinatt<3
Jentekveld med Gjengen.
På søndag var gjengen samlet hos Synnøve S. Den består altså av meg, Synnøve, Amalie, Isabel og Synnøve S.
Meg, Synnøve og Amalie tok ti på fem bussen ut til Myksvoll. Når vi kom holdt Synnøve s på å lage pizzaboller. Vi så litt på tv å sånn før Isabel kom. Vi spiste pizzaboller, sang singstar og danset på dansematte.. Kjekt da =) så lånte både meg, isabel og Amalie oss noen dvder av Synnøve s :)
I halv elleve tiden begynte vi å tusle oppover til Isabel. På veien opp var det MAASSE padder, det var kjempe skummelt :O
Vi var på rommet hennes å så i noen sånen skolekataloger. Også fikk eg tilbake en film hun hadde lånt av meg, Just my luck ;P
Så litt over 11 kom pappa å hentet oss så kjørte me Synnøve og Amalie heimatt =)
Var en kjekk kveld dette :)





Meg, Synnøve og Amalie tok ti på fem bussen ut til Myksvoll. Når vi kom holdt Synnøve s på å lage pizzaboller. Vi så litt på tv å sånn før Isabel kom. Vi spiste pizzaboller, sang singstar og danset på dansematte.. Kjekt da =) så lånte både meg, isabel og Amalie oss noen dvder av Synnøve s :)
I halv elleve tiden begynte vi å tusle oppover til Isabel. På veien opp var det MAASSE padder, det var kjempe skummelt :O
Vi var på rommet hennes å så i noen sånen skolekataloger. Også fikk eg tilbake en film hun hadde lånt av meg, Just my luck ;P
Så litt over 11 kom pappa å hentet oss så kjørte me Synnøve og Amalie heimatt =)
Var en kjekk kveld dette :)
Fest hos Marta.
Lørdag den 9 august var meg og Amalie hos Marta på fest. Hun var hos søsteren sin på midttun siden de var på ferie. Vi drakk litt forskjellig egentlig.. Eg drakk litt vikingfjord, absolutt vodka blandet med grape soda og isbiter også shottet eg et par sånne brimi dram greier, det sist nevnte smakte ikkje godt i det hele tatt :(
Vi sang singstar og spilte guitar hero. Guitar hero var kjempe gøy :D men fikk det egentlig ikkje så mye til.. men men ;P
men i fem tiden sluknet Marta og Oddvar på sofaen så då gikk vi ut. Reiste ned til nesstun senter og var på shell og sånn.. Også skulle Amalie ta ut noe penger og då møtte vi på en mann som var full og kjørte scooter ;P
vi sleit mye med å finne veien opp igjen til Marta, men til slutt klarte vi det =D
Vi lå oss kl halv ni om morningen, og stod opp igjen kl 10 for då ryddet vi litt.. Klokken halv 1 tok vi bussen til byn, og når vi kom til byn litt over 1 hadde bussen vår akkurat gått, så då kjøpte vi oss frokost på big bite :) tok bussen hjem kl 2.
Noen andre som syns guitar hero er kjekt?




Vi sang singstar og spilte guitar hero. Guitar hero var kjempe gøy :D men fikk det egentlig ikkje så mye til.. men men ;P
men i fem tiden sluknet Marta og Oddvar på sofaen så då gikk vi ut. Reiste ned til nesstun senter og var på shell og sånn.. Også skulle Amalie ta ut noe penger og då møtte vi på en mann som var full og kjørte scooter ;P
vi sleit mye med å finne veien opp igjen til Marta, men til slutt klarte vi det =D
Vi lå oss kl halv ni om morningen, og stod opp igjen kl 10 for då ryddet vi litt.. Klokken halv 1 tok vi bussen til byn, og når vi kom til byn litt over 1 hadde bussen vår akkurat gått, så då kjøpte vi oss frokost på big bite :) tok bussen hjem kl 2.
Noen andre som syns guitar hero er kjekt?
En tur i Åsane.
Fredag den 8 august tok meg, Isabel, Amalie og Synnøve s bussen inn til Åsane.
Først skulle Isabel til tannlegen kvart over elleve, så vi satt på venterommet til hun kom ut igjen. Så etter det gikk vi bort på Venezia og kjøpte nammenam pizza =D
Også gikk vi litt rundt og sullet etter det i både arken og åsane senter før vi tok bussen til Knarvik kvart på 2.
Amalie skulle på gabben å male så hun tok bussen der ti på halv 3. Vi andre gikk opp i senteret. Var inne på Rondo for å sjekke om Monica jobbet der i dag, men det gjor hun ikkje.. Så var vi på dvd galleriet og libris før eg måtte sånn skikkelig på do. Så på blend møtte eg på Helene, så snakket litt med hun. Og i trappen midt i senteret møtte eg på Caroline Myking og snakket litt med hun før eg sa at eg måtte skynde meg på do ;P hehe.. men når eg kom litt lengre ned så så eg at pappa stod der og han spurte etter penger til en kaffe og is.. trodde det var omvendte eg, at det var eg som skulle spørre han om penger :O hehe.. men så endelig kom eg meg på do =) og etter det gikk vi bort på rimi å kjøpte oss brus og sjokolade, veldig sunn må eg si :)
Når vi hadde sittet der litt så tenkte vi at vi kunne gå ned på ligningskontoret for Isabel skulle ha frikort, men vi var desverre en halvtime forsein, for de stengte klokken 3 :/
Så i halv fire - kvart på fire tiden satt eg på med mamma og pappa hjem.
Tok ikkje så mange bilder, men legger ut de eg tok =)







Først skulle Isabel til tannlegen kvart over elleve, så vi satt på venterommet til hun kom ut igjen. Så etter det gikk vi bort på Venezia og kjøpte nammenam pizza =D
Også gikk vi litt rundt og sullet etter det i både arken og åsane senter før vi tok bussen til Knarvik kvart på 2.
Amalie skulle på gabben å male så hun tok bussen der ti på halv 3. Vi andre gikk opp i senteret. Var inne på Rondo for å sjekke om Monica jobbet der i dag, men det gjor hun ikkje.. Så var vi på dvd galleriet og libris før eg måtte sånn skikkelig på do. Så på blend møtte eg på Helene, så snakket litt med hun. Og i trappen midt i senteret møtte eg på Caroline Myking og snakket litt med hun før eg sa at eg måtte skynde meg på do ;P hehe.. men når eg kom litt lengre ned så så eg at pappa stod der og han spurte etter penger til en kaffe og is.. trodde det var omvendte eg, at det var eg som skulle spørre han om penger :O hehe.. men så endelig kom eg meg på do =) og etter det gikk vi bort på rimi å kjøpte oss brus og sjokolade, veldig sunn må eg si :)
Når vi hadde sittet der litt så tenkte vi at vi kunne gå ned på ligningskontoret for Isabel skulle ha frikort, men vi var desverre en halvtime forsein, for de stengte klokken 3 :/
Så i halv fire - kvart på fire tiden satt eg på med mamma og pappa hjem.
Tok ikkje så mange bilder, men legger ut de eg tok =)
onsdag 6. august 2008
Dagen i dag..
I dag så var eg først hos legen. Hadde time kvart på ti, men kom ikkje inn før kvart over eller noe.. Så når eg hadde vært der fikk eg ut en sånn henvisning til røntgen av rygg, nakke og hodet. Var innom banken for å ordne nettbanken og telefonbanken min. Etter det skulle eg kjøre hjem på scooteren, men den gikk tom for bensin på veien, og den hadde sånn vanskelig bensin lokk så eg hadde ikkje sjangs å få det på igjen ;P
Seinere, klokken halv fem tok eg bussen inn til Knarvik. Der møtte eg Amalie og Synnøve på rimi. Klokken fem tok vi bussen til byn. Vi kjøpte biletter til the mist, en skrekkfilm. Også gikk vi på kiwi og kjøpte brus og noe snop. Filmen begynte halv syv. Den var ganske kjekk egentlig, bortsett fra at slutten var litt irriterendes ;P hehe.. men men, alltid såånn xD menmen, var no en kjekk bytur dette =)

Amalie og Synnøve <3

Så vakkert =) hihi

Amalie og Synnøve again ^^

De var så søte at eg måtte ta bilde av de :)








Seinere, klokken halv fem tok eg bussen inn til Knarvik. Der møtte eg Amalie og Synnøve på rimi. Klokken fem tok vi bussen til byn. Vi kjøpte biletter til the mist, en skrekkfilm. Også gikk vi på kiwi og kjøpte brus og noe snop. Filmen begynte halv syv. Den var ganske kjekk egentlig, bortsett fra at slutten var litt irriterendes ;P hehe.. men men, alltid såånn xD menmen, var no en kjekk bytur dette =)
Amalie og Synnøve <3
Så vakkert =) hihi
Amalie og Synnøve again ^^
De var så søte at eg måtte ta bilde av de :)




mandag 4. august 2008
Tv Serier
Desperate housewives!
Eg digger drama serien Desperate housewives, eller på godt norsk; Frustrerte fruer :D
Den serien elsker eg å se på, å er like spendt hver tirsdag. Men no er det pause, men håper det snart begynner igjen :D For dere som ikke følger med på den, så går den på tv2 om tirsdagene når det ikke er pause.
Andre serier eg liker veldig godt å se på grey's anatomy og home and away =D knalle serier alle sammen. Privat praksis ser eg også på, så kan vell kalles en tv slave på sett og vis xP hehe.
Hva liker dere å se på tv? :)




Eg digger drama serien Desperate housewives, eller på godt norsk; Frustrerte fruer :D
Den serien elsker eg å se på, å er like spendt hver tirsdag. Men no er det pause, men håper det snart begynner igjen :D For dere som ikke følger med på den, så går den på tv2 om tirsdagene når det ikke er pause.
Andre serier eg liker veldig godt å se på grey's anatomy og home and away =D knalle serier alle sammen. Privat praksis ser eg også på, så kan vell kalles en tv slave på sett og vis xP hehe.
Hva liker dere å se på tv? :)




søndag 3. august 2008
Ferie 2008
Denne sommeren var eg på tur til Sverige.
Ferien startet egentlig ganske dramatisk, men den endet godt då.
Første dagen på ferie var vi i trafikkulykke på gol :( Men noen dager etterpå reiste vi videre til Sverige. De første tre dagene var vi en plass som heter Bengtsfors, men det var ikke så fint vær der så då reiste vi videre. Då reiste vi til en plass som heter Lidkøping og var der 3 netter tror eg. Der shoppet vi og badet å sånn ^^)
Også var vi to dager i Skara Sommerland, der hadde de både tivoli, badeland og gocart i samme park ting ^^
Også dagen etterpå det så reiste vi opp igjen til Bengtsfors, for då kom de som hadde mistet bussen sin i ulykken med bil som de hadde leid. De kom ilag med noen andre og. Så var vi i Bengtsfors i 6 netter også reiste vi på grensen for å handle også reiste vi til Oslo. Der skulle vi hente scooteren min, men det var stengt så vi måtte overnatte i Oslo. Vi var en tur nede på Bygdøy der fram museet er, for å finne ut kor vi skulle overnatte. Men til slutt bestemte vi oss for å overnatte hos onkelen og tanten min som bor der ^^ det var kjekt å se de igjen! Ungene er så søøte :) Så dagen etterpå hentet vi sykkelen min og kjørte til Gol. Der møtte vi noen folk og var der noen timer. Siden det var så varmt om dagen så bestemte vi oss for å kjøre hjem litt ut på kvelden. Men når vi kom til Voss var kl 2 så då bestemte vi oss for å overnatte på bensinstasjonen der. Så tirsdag den 29 juli kom vi hjem. Då hadde vi vært vekke i 2 uker og tre dager =) Har vært en gøy ferie dette :)
Legger ut litt sånn random bilder fra ferien, ble desverre tatt lite bilder.. menmen











Ferien startet egentlig ganske dramatisk, men den endet godt då.
Første dagen på ferie var vi i trafikkulykke på gol :( Men noen dager etterpå reiste vi videre til Sverige. De første tre dagene var vi en plass som heter Bengtsfors, men det var ikke så fint vær der så då reiste vi videre. Då reiste vi til en plass som heter Lidkøping og var der 3 netter tror eg. Der shoppet vi og badet å sånn ^^)
Også var vi to dager i Skara Sommerland, der hadde de både tivoli, badeland og gocart i samme park ting ^^
Også dagen etterpå det så reiste vi opp igjen til Bengtsfors, for då kom de som hadde mistet bussen sin i ulykken med bil som de hadde leid. De kom ilag med noen andre og. Så var vi i Bengtsfors i 6 netter også reiste vi på grensen for å handle også reiste vi til Oslo. Der skulle vi hente scooteren min, men det var stengt så vi måtte overnatte i Oslo. Vi var en tur nede på Bygdøy der fram museet er, for å finne ut kor vi skulle overnatte. Men til slutt bestemte vi oss for å overnatte hos onkelen og tanten min som bor der ^^ det var kjekt å se de igjen! Ungene er så søøte :) Så dagen etterpå hentet vi sykkelen min og kjørte til Gol. Der møtte vi noen folk og var der noen timer. Siden det var så varmt om dagen så bestemte vi oss for å kjøre hjem litt ut på kvelden. Men når vi kom til Voss var kl 2 så då bestemte vi oss for å overnatte på bensinstasjonen der. Så tirsdag den 29 juli kom vi hjem. Då hadde vi vært vekke i 2 uker og tre dager =) Har vært en gøy ferie dette :)
Legger ut litt sånn random bilder fra ferien, ble desverre tatt lite bilder.. menmen
Abonner på:
Innlegg (Atom)
