Hallaisen thaisen:)
På tide med et nytt innlegg, som faktisk ikkje e skrevet av Sandra:)
Vi var altså så sinnsykt kul at vi var på skumparty i går, og det var både vått og jævlig kaldt. Gidd å ha skumparty, på Voss, når det faen meg e så kaldt utenfor at folk holder på å dø.. Dør forsåvidt inne og, for vi holdt jo på å drukne i skummet:p
lørdag 3. oktober 2009
Abonner på:
Innlegg (Atom)
