fredag 17. oktober 2008

Back in black.

Ja no var eg endelig hjemme igjen etter to uker på Geilo :)
Tok toget fra Geilo 14.42 og var i Arna ti på seks ca. Der kom pappa og Tasj å hentet meg =)
Skal være hjemme til mandag, og då reiser eg opp til Voss igjen :)

No gleder eg meg til i morgen, for då skal meg ,Synnøve og Amalie på kino. Vi skal se fritt vilt 2, også skal vi spise mat :) det blir koselig <3

Legger ut litt bilder av oss tre i lag :D <3



Synnøve, Amalie & meg på Tivoli.


Amalie, meg & Synnøve.


Meg & Synnøve.


Meg & Synnøve på fest.


Amalie & meg i boblebadet.

1 kommentar:

Camilla Didriksen sa...

Så mange søte bilder av dere! :)