Tok toget fra Geilo 14.42 og var i Arna ti på seks ca. Der kom pappa og Tasj å hentet meg =)
Skal være hjemme til mandag, og då reiser eg opp til Voss igjen :)
No gleder eg meg til i morgen, for då skal meg ,Synnøve og Amalie på kino. Vi skal se fritt vilt 2, også skal vi spise mat :) det blir koselig <3
Legger ut litt bilder av oss tre i lag :D <3

Synnøve, Amalie & meg på Tivoli.

Amalie, meg & Synnøve.

Meg & Synnøve.

Meg & Synnøve på fest.

Amalie & meg i boblebadet.

1 kommentar:
Så mange søte bilder av dere! :)
Legg inn en kommentar