mandag 27. april 2009

For rundt en uke siden kom eg hjem fra Ungarn. Der var eg og 8 stykker til i 4 og en halv uke. Vi hadde det veldig kjekt, men det var godt å komme hjem igjen også.
Vi var i en by som heter Veszprem, en by som er på størrelse med Stavanger.
Vi jobbet på hoteller og restauranter fem ganger i uken, og var på skolen to ganger i uken. Så det var ikke så mange dager med fri egentlig, men det gikk helt fint.

Vi var på forskjellige sightseeing turer, var en god del ute å drakk og shoppet en god del.







Ingen kommentarer: