Vi var i en by som heter Veszprem, en by som er på størrelse med Stavanger.
Vi jobbet på hoteller og restauranter fem ganger i uken, og var på skolen to ganger i uken. Så det var ikke så mange dager med fri egentlig, men det gikk helt fint.
Vi var på forskjellige sightseeing turer, var en god del ute å drakk og shoppet en god del.




Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar