Vi måtte stå en times tid i Granvin å vente, fordi de holdt på å jobbe. Der møtte eg Amalie og Synnøve, for de skulle til Geilo. Det var kjempe kjekt! Snakket litt med de på fergen og, men etter det skilte vi veier.
Når vi kom til Eidfjord kjørte vi bort på en fin grillplass å grillet litt, og noen få badet :P hehe
Etter vi var ferdig der kjørte vi videre til et kraftverk der vi så en film og fikk omvisning.
Kl halv 4 fikk vi endelig lov å reise til hotellet, der booket vi oss inn og fant rommet. Jeg sov på rom med Isabell, Anne og Asha. Etter en stund gikk vi en tur rundt i Eidfjord og så oss om (siden det var så stort liksom). Kl 7 var alle ferdig pyntet og vi gikk ned for å spise middag. Vi fikk koldtbord, det var nammenam ^^ Etter vi hadde spist gikk vi ut for å ta bilder av alle sammen ilag, tenkte eg sku legge ut noen bilder fra det her.
Seinere hadde vi lånt et sånn konferanserom greie på hotellet, sånn at vi kunne ha noen "leker". Lærerene hadde bestemt seg for at vi skulle ha en slag mimelek. Vi var fire lag og to og to var mot hverandre. Vi skulle finne på et ord å mime det til de andre.
Seinere fikk vi gjøre hva vil ville, så då gikk vi bare rundt på hotellet å loket.
Eg var med noen folk ut på tur, før vi gikk inn igjen. Då gikk eg opp til Isabell som var på rommet til Alex, Rikard og Nils. Der satt vi å så på fotball kamp og litt sånn.. vi fikk smake litt baileys og noe greier av de. Etterpå hadde de tenkt seg på bar, men det ble ikke noe av. Seinere på kvelden kom alle inn på vårt rom, og der satt folk å drakk, og røykte ut vinduet faktisk ;P
Døren vår inn til badet ble faktisk ødelagt 2 ganger, men meg, Isabell og Michael klarte å fikse den litt ihvertfal.. ;P
Plutselig lå det sikkert ti oppe i sengen til meg og Isabell samtidig, så ble ganske så trangt :P heh
Etter en stund gikk noen å lå seg og noen gikk på et annet rom. I 4 -5 tiden ble vi kastet ut fra et rom av en skikkelig forbanna lærer. Då løp vi ned på rommet og var så stille som mulig.
Camilla og Hanne kom inn til oss. Nils og Steinar satt vakt ute i gangen hele natten, så de kunne ikke gå over på sitt rom, så de måtte sove hos oss.
Dagen etterpå stod vi opp kl 8 og spiste frokost. Vi reiste på Hardangervidda natursenter seinere å så en 3d film. Alle var dårlige og trøtte, så de fleste sov under filmen xD
Hjem igjen kjørte vi om Nordheimsund. Vi var hjemme i 3 tiden.
Det var en kjempe koselig klassetur! No er vi ferdig på den skolen, er nok noen jeg kommer til å savne, mens noen er eg glad eg ikkje kommer til å se igjen for å si det sånn.








Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar