I går reiste eg, Synnøve og Amalie til Voss. Amalie hadde sovet hos meg så vi møtte Synnøve på bussen kl 13.45. Kl 14.00 tok vi bussen til byn. Vi kom til byn 14.45, men toget gikk ikkje før 15.10. Så vi gikk innpå meny og kjøpte oss nooe drikke og snop før vi satt oss på toget.
Vi skulle komme til Voss fem på halv 5, men toget var litt forsinket så vi kom fram ti over halv 5. Kvart på fem tok vi skjerpe bussen opp til der vi skulle se på hybel. Det lå oppover mot Bavallen skiltet. Huset ligger i Skulestadvegen 24. Vi gikk litt fram og tilbake der med huset, for vi var ikkje sikker på om det var der. Hun som bodde der viste oss rundt.
Først kom vi til gangen, så rett innpå kjøkkenet, og nå vi gikk videre fram kom vi til badet.
Etter vi var på badet viste hun oss de 4 forskjellige soverommene som de hadde der.
Vi skrev opp navnene våre og sa vi var interresert.
Når vi var ferdig der gikk vi ned til busstoppet på andre siden av jordbruken. Der stod vi et kvarterstid å ventet på at det skulle komme en buss før eller siden. Heldigvis kom det en øst - vest express buss som vi kunne ta ned til Vangen. Vi tok bussen bort til togstasjonen og gikk på do der.
Meg og Amalie fant ut at vi var sulten så vi gikk bort på Kjappen og bestilte oss en hamburgermeny. Synnøve skulle ikkje ha noe så hun gikk for å møte Øystein.
Når vi hadde sittet der litt kom Synnøve B. Vi satt der en god stund før Synnøve og Øystein kom. Då gikk vi alle bort på togstasjonen for vi skulle ta toget som gikk 19.20. Men siden det stod en buss der som skulle til Bergen, tok vi heller den, for då kunne vi gå av i Åsane.
Når vi kom til Åsane gikk vi inn i senteret, men alt var stengt utenom Ica maxi. Så då gikk vi der også kjøpte toffifee. Så satt vi oss på bussen hjem som gikk ti på ni. Var hjemme i halv 10 tiden..
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

1 kommentar:
Så koselig at dere skal bo sammen Sandra! :D Misunner dere.. Tenker det blir mye "hei Reidar" og "from Paris to Berlin" dans, haha, tuller.. :)
Legg inn en kommentar