onsdag 2. juli 2008

Snart råning av scooter (H)

I dag stod eg opp litt over 7 for å møte Amalie i Knarvik. Vi gikk bort på rådhuset på det ungjobb greiene for å se om vi var så heldige å få en jobb. Det var 4 stk der når vi kom også kom det 2 stk etter oss, så tilsammen var vi 8 stk. Meg og Amalie fikk en jobb som skal gjøres i morgen. Kl 10 gikk vi ned i senteret og spiste big bite. Hun var med meg hjem også sang vi litt singstar. Så ringte han trafikkskole mannen til meg og sa at eg kunne begynne på moped lappen i dag visst eg hadde tid. Så kl halv 2 tok eg bussen inn til Knarvik. Møtte han fyren kl 2. Då fant vi kjøre utstyr til meg før vi satt oss inn i bilen hannes og kjørte rundt på kaien. Først kjørte eg bare litt vanlig, så gjennom noen kjegler, også lærte eg å bremse fort og sånne små ting.. også måtte eg kjøre 8 tall rundt og rundt så sakte eg klarte. Var ferdig der litt over halv 5. Så eg skal møte kl 9 i morgen og då skal eg kjøre litt ut i trafikken.. blir sikkert kjekt det ;D hihi.. så då får eg håpe eg snart får lappen sånn at eg kan råne rundt :D hihi. Også når eg skal på ferie har eg noe eg kan kjøre på :D guu eg håper eg får den snart =D

see yah later folx <3

1 kommentar:

Amalie sa...

Jamen sandra! du trenger den ikke til du skal på ferie siden du skal jo bli med til hellas du! :D hadde du helt glemt det? :O der skal vi kjøre VANNSCOOTER! :) Det er det som er tingen vet du, sku hatt det i springen! Hehe. no er eg visst i mitt gode hjørnet :]