tirsdag 1. juli 2008

Kino med jentene ^^

I går reiste meg, Synnøve og Amalie en tur til byn. Pappa kjørte meg og Synnøve inn i den kuule bilen til Trond (H) der hørte vi på Øystein Sunde ;P hih. Når vi var komt inn så møtte vi Amalie på skysstasjonen. Etter ca 5 - 10 min kom bussen. Litt før halv sju var vi på galleriet. Då gikk vi opp på kinoen og bestilte 3 biletter til Sex and the city. Vi fikk plass på rekke 2 plass 3, 4 og 5 i Kp3 ;D hihi. Men det var litt kjedelig å sitte så langt nede =/ men men.

Filmen var jo egentlig ganske morsom då :) + at det var en morsom dame i salen som lo sånn. Uansett ka som skjedde på filmen lo hun så siiiinsykt høyt xD hihi. Filmen varte i ca 2 og en halv time. FIlmen var ganske gøy :D Har egentlig ikkje fulgt med på det når det har gått på tven, men tror faktisk eg skal gjøre det, for det var faktisk ganske gøy ^^

Men når kinoen var ferdig gikk vi sakte men sikkert bortover mot bystasjonen. Der hadde vi tenkt å ta bussen klokken 10, men det gikk jo ingen busser då, så vi måtte vente til halv 11. Det ble vi veldig glad for siden det er så mye å finne på i byn liksom! spess når alt er stengt =)

Men vi gikk innpå butikken så då kjøpte eg med vann :) leker sunn..

Klokken halv 11 kom bussen. Den måtte om eidsvågneset for den andre veien var stengt -_- så det tok jo driiit lang tid! pluss at den skulle om tellevik, også sku den til frekhaug.. bussturen tok sikkert sånn ca en time og 20 min eller noe.. ;P driiit gøy! Kom vell hjem litt før 12 eller noe ^^ hihi. så då var det å sitte seg med dataen med en gang like always! men eg så faktisk to filmer og; American pie og kopp! ;) hihi. Men slutter av her eg, for no skal eg opp å se home and away :D

See yah <3

Ingen kommentarer: