
Endelig har 1 desember passert :D
no er det full rulle med julebrus, julepynt, kakemann og julesnop <3
Vi har fått masse julepynt i huset, også utenpå huset.. Masse forskjellige lys som henger på hele forsiden av huset.. ganske koselig =)
Eg har også skaffet meg sjokoladekalender, en med hello kitty på, og en sånn vanlig.
Eg syntes julen er kjempe koselig, men har desverre dårlige minner fra julen 2001 :(
Etter å ha mistet en av mine nærmeste på julaften, er det ikke alltid like lett å være glad og fornøyd når man skal feire..
Denne uken er jeg verken på utplassering eller skolen. Jeg er sykemeldt ut denne uken på grunn av at eg har så vondt i ryggen.. for noen dager siden fikk eg ekstreme smerter i ryggen, men var hos kiropraktoren i går, og skal tilbake i morgen.
Han har gitt meg noen ryggøvelser eg må gjøre, noe som er ganske kjedelig.. Men får no bare håpe på at det hjelper.

3 kommentarer:
det nederste bildet er så søtt!
- ny luke i adventskalenderen på bloggen min, hvis du vil være med :)
Elsker desember:D
Får håpe du får en nydelig jul i år!<3
Legg inn en kommentar