I forgårs, altså på torsdag var eg å kjørte scooter igjen. Eg hadde klokken på 8 ca, så då stod eg opp å sånn. Eg satt på med mamma inn til Knarvik og var med hun opp på jobben (H) woho, der var det skikkelig party altså! ;P Satt på kontoret hennes og leste litt i mopedboken før eg gikk på kiwi og kjøpte meg litt lunsj så gikk eg ned til skolen :) der var det to til som også skulle være med å kjøre. Siden eg hadde funnet kjøreutstyr dagen før så slapp eg å finne nytt. Etter at de andre hadde funnet det de sku ha, gikk vi inn i det undervisnings rommet for å snakke litt om trafikken og sånn. Vi snakket om korti vi har vikeplikt og sånn.. også snakket vi litt om skilt før vi gikk ut for å prøve å kjøre litt. Alle kjørte samme type scooter, Keeway Hurricane. Vi kjørte ned på fergekaien og oppover der med tide og opp på parkeriingplassen noen runder. Litt etterpå skulle vi begynne åå kjøre i skikkelig trafikk. Då måtte vi igjennom rundkjøringen i knarvik også kjørte vi rundt om i Knarvik. Vi hadde en pause i senteret å sånn, før vi kjørte videre i feltet i Knarvik. Etter vi hadde hatt pause i en times tid skulle vi på landeveis kjøring, då kjørte vi ut til Feste via Alversund, og tilbake igjen kjørte vi om Seim. Vi kjørte i syv og en halv time før vi var ferdige for dagen. No må eg bare vente på at søknaden min om lappen skal bli godkjent av biltilsynet før eg kan ta teoriprøven, og det tar 2 - 3 uker på å få svar. Så eg må vente med å ta prøven til eg kommer hjem fra ferie... "/ så då får eg lese godt i ferien å satse på at eg klarer det ;D hihi..
Fra i går til i dag sov meg og Synnøve hos Amalie. Først møtte meg og Amalie synnøve nede på gabben. Etter litt kom Elise og. Vi kjøpte is å satt der å snakket å sånn ^^ I 9 tiden gikk vi ned til Amalie og begynte å lage taco. Når vi skulle spise gikk Elise hjem. Det smakte nammenam ^^ Når vi var ferdig å spise gikk vi ned i kjelleren og sang singstar og spiste chips og smash. I ett tiden gikk vi ut på trampolinen for å sove der ^^ hihi.. da var kjekt, men var litt kaldt i dag tidlig ;P hihi..
No har eg endelig fått Lost cden av Synnøve som eg manglet fra sesong 2 eg har lånt av hun ^^ så no kan eg se på lost igjen :D wee! tror eg snart må gå ned å se på det altså ^^
Snakkes folks <3>

2 kommentarer:
Vi må ha flere jentekvelder :D eg syns de er gøøy og koseli!! :*
ja det må vi :D det er kjeempe koselig <3 må nesten ha en ny før eg reiser på ferie :) hehe ^^
Legg inn en kommentar