torsdag 10. juli 2008

Nattåpent ^^,

I dag så reiste meg, Synnøve og Amalie inn til byn med bussen som gikk kl 7 fra Knarvik. Me skulle nemlii på Nattåpent i Bergen sentrum xD
Vi gikk av med galleriet og då gikk me litt der inne også gikk vi ned på lerøy mat, og der hamstret Synnøve iskaffe, mens hun klarte å overtale med til å kjøpe en og xD hihi.. ble faktisk mer våken av det så det passet bra =)

Vi var på økonomisko og der kjøpte alle 3 samme type sko. Legger ut bilder av de =)
Også gikk vi rundt å sullet og tok litt bilder av det. Vii tok bussen hjem fra byn kl 00.15 :)





3 kommentarer:

Amalie sa...

Aww :D kjempe koselig kveld da! :*
bortsett fra den jæævla ekle fyren! Ahr! Får frysninger >.<

Sandrus91 sa...

Ja det var det ^^
ja fytti faen... :S blir bare dårlig av å tenke på det :/ aaasj

Camilla Didriksen sa...

Nattåpent er herlig :D Søte bilder av dere, miss you guys :)