Ferien startet egentlig ganske dramatisk, men den endet godt då.
Første dagen på ferie var vi i trafikkulykke på gol :( Men noen dager etterpå reiste vi videre til Sverige. De første tre dagene var vi en plass som heter Bengtsfors, men det var ikke så fint vær der så då reiste vi videre. Då reiste vi til en plass som heter Lidkøping og var der 3 netter tror eg. Der shoppet vi og badet å sånn ^^)
Også var vi to dager i Skara Sommerland, der hadde de både tivoli, badeland og gocart i samme park ting ^^
Også dagen etterpå det så reiste vi opp igjen til Bengtsfors, for då kom de som hadde mistet bussen sin i ulykken med bil som de hadde leid. De kom ilag med noen andre og. Så var vi i Bengtsfors i 6 netter også reiste vi på grensen for å handle også reiste vi til Oslo. Der skulle vi hente scooteren min, men det var stengt så vi måtte overnatte i Oslo. Vi var en tur nede på Bygdøy der fram museet er, for å finne ut kor vi skulle overnatte. Men til slutt bestemte vi oss for å overnatte hos onkelen og tanten min som bor der ^^ det var kjekt å se de igjen! Ungene er så søøte :) Så dagen etterpå hentet vi sykkelen min og kjørte til Gol. Der møtte vi noen folk og var der noen timer. Siden det var så varmt om dagen så bestemte vi oss for å kjøre hjem litt ut på kvelden. Men når vi kom til Voss var kl 2 så då bestemte vi oss for å overnatte på bensinstasjonen der. Så tirsdag den 29 juli kom vi hjem. Då hadde vi vært vekke i 2 uker og tre dager =) Har vært en gøy ferie dette :)
Legger ut litt sånn random bilder fra ferien, ble desverre tatt lite bilder.. menmen

1 kommentar:
den berg og dal banen så digg ut ^^
Legg inn en kommentar