I dag har eg ikkje gjort på så veldig mye egentlig.
Våknet fem på to, så då satt eg på dataen i en times tid først. Så begynte eg å rydde rommet å tørke støv, for det var ikkje så ryddig her siden eg holder på å flytte ting. Så ti over halv fire gikk eg opp for å se på home and away ^^,
Så en stund etter det tenkte eg å kanskje lage meg noe frokost/middag. Så då laget eg betasuppe i halv seks tiden. Så så eg litt på tv å bare slasket på dataen.
Så klokken halv ni gikk meg og Tasj på tur i over en time =) Gikk oppover mot tveitavarden, men før skogsveien begynner gikk eg heller andre veien sånn at eg kom til hordasmia(isdal) gjennom skogen. Så gikk eg til kiwi og rundt til meg.. :) hihi
Også ellers i kveld har eg bare sett film, tv og spist kvelds :) hihi
Så no er klokken halv 3, så lurte på om eg skulle ta å legge meg snart =)
Nattinatt<3
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar