Meg, Synnøve og Amalie tok ti på fem bussen ut til Myksvoll. Når vi kom holdt Synnøve s på å lage pizzaboller. Vi så litt på tv å sånn før Isabel kom. Vi spiste pizzaboller, sang singstar og danset på dansematte.. Kjekt da =) så lånte både meg, isabel og Amalie oss noen dvder av Synnøve s :)
I halv elleve tiden begynte vi å tusle oppover til Isabel. På veien opp var det MAASSE padder, det var kjempe skummelt :O
Vi var på rommet hennes å så i noen sånen skolekataloger. Også fikk eg tilbake en film hun hadde lånt av meg, Just my luck ;P
Så litt over 11 kom pappa å hentet oss så kjørte me Synnøve og Amalie heimatt =)
Var en kjekk kveld dette :)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar