mandag 11. august 2008

Jentekveld med Gjengen.

På søndag var gjengen samlet hos Synnøve S. Den består altså av meg, Synnøve, Amalie, Isabel og Synnøve S.
Meg, Synnøve og Amalie tok ti på fem bussen ut til Myksvoll. Når vi kom holdt Synnøve s på å lage pizzaboller. Vi så litt på tv å sånn før Isabel kom. Vi spiste pizzaboller, sang singstar og danset på dansematte.. Kjekt da =) så lånte både meg, isabel og Amalie oss noen dvder av Synnøve s :)
I halv elleve tiden begynte vi å tusle oppover til Isabel. På veien opp var det MAASSE padder, det var kjempe skummelt :O
Vi var på rommet hennes å så i noen sånen skolekataloger. Også fikk eg tilbake en film hun hadde lånt av meg, Just my luck ;P
Så litt over 11 kom pappa å hentet oss så kjørte me Synnøve og Amalie heimatt =)

Var en kjekk kveld dette :)




Ingen kommentarer: