onsdag 6. august 2008

Dagen i dag..

I dag så var eg først hos legen. Hadde time kvart på ti, men kom ikkje inn før kvart over eller noe.. Så når eg hadde vært der fikk eg ut en sånn henvisning til røntgen av rygg, nakke og hodet. Var innom banken for å ordne nettbanken og telefonbanken min. Etter det skulle eg kjøre hjem på scooteren, men den gikk tom for bensin på veien, og den hadde sånn vanskelig bensin lokk så eg hadde ikkje sjangs å få det på igjen ;P

Seinere, klokken halv fem tok eg bussen inn til Knarvik. Der møtte eg Amalie og Synnøve på rimi. Klokken fem tok vi bussen til byn. Vi kjøpte biletter til the mist, en skrekkfilm. Også gikk vi på kiwi og kjøpte brus og noe snop. Filmen begynte halv syv. Den var ganske kjekk egentlig, bortsett fra at slutten var litt irriterendes ;P hehe.. men men, alltid såånn xD menmen, var no en kjekk bytur dette =)

Amalie og Synnøve <3

Så vakkert =) hihi

Amalie og Synnøve again ^^

De var så søte at eg måtte ta bilde av de :)