På veien ringte Kristine til meg og lurte på om vi skulle finne på noe. Vi endte opp med at vi skulle drikke, like always! hihi. Så gikk en tur på butikken og kjøpte drikke til både meg og hun.
I ni tiden reiste jeg, Synnøve B og Amalie inn til Marta på Hylkje. Vi hadde avtalt å ha et hageparty hos hun (:
Etter et par timer kom Kristine også. Vi snakket, spiste chips og drakk. Etter noen timer gikk vi inn før vi ble spist opp av mygg. Då sang vi singstar og spilte guitar hero (: ¨
I fire - fem tiden ble vi kjørt hjem. Synnøve B sov hos meg :)
Var en kjempe kjekk kveld :D
















1 kommentar:
Høres kos ut, Sandra :)
Legg inn en kommentar