På søndag kjørte Trond meg opp til Voss. Skulle sove oppe hos to venninner eg gikk i klasse med.
Mandagen hadde eg kjøretime, også var eg med Merete opp til søsteren hennes. Der var vi så og si hele kvelden. Meg og Marita var en tur borte på Steakhouse å snakker med ungarerene som vi ble kjent med i Ungarn.
Etter det gikk jeg å lå meg for måtte tidlig opp neste dag.
Hadde kjøretime klokken ni, og klokken kvart på elleve hadde eg oppkjøring.
Endelii har eg fått lappen! :D føler meg 100 kilo lette nå altså, er så glad det er overstått =D
Natt til onsdag satt eg på nattoget fra Voss - Oslo S. Var framme i Oslo klokken halv syv. Kjøpte meg en kaffe og satte meg innpå toget igjen som skulle til Ed i Sverige. Der kom mamma og pappa å hentet meg, så kjørte vi til en plass som heter Bengtsfors. Der var resten av kjentsfolket de reiste med ;) Meg og Linn drakk den kvelden, men eg lå meg tidlig siden eg nesten ikkje sov på toget ;) kjempe koseelig! :)
I dag er vi reist fra den campingplassen til den plassen vi er på no i Borås :)
I morgen skal vi på shopping inne i byen :)
Sommer er heeerlii altså! <3
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar