Vi fant ut at det ikke var så lenge til senteret stengte, så bestemte oss for å reise til byn en tur.
I åtte tiden tok vi bussen inn til Byn. Gikk opp på kinoen å kjøpte billetter til Hangover som gikk halv ni ^^,
Den handler om noen guttekompiser som skal ha utdrikningslag for en av de, og då reiser de til Las Vegas. De ender opp med å ikke huske en drit dagen etterpå, og har misten brudgommen. Dagen derpå bruker de til å oppsøke alle steder de muligens har vært, og finner ut litt etter litt hva de egentlig gjorde kvelden før.
Kjempe bra film! Det må jeg virkelig si. Bedre, og morsommere film skal jeg lete lengre etter alstå!
Etter filmen gikk vi å ruslet litt på Bryggen. Ganske koselig ut på kvelden egentlig. Var inne på Mixen og kjøpte oss noe mat, mens vi ventet på bussen hjem (:
Var hjemme rundt halv 1, så då bare satt jeg en liten stund på dataen før jeg rett og slett bare gikk å lå meg.


1 kommentar:
kjempe arti film :D
Legg inn en kommentar