søndag 12. juli 2009

endelig blitt kvitt drittsykkelen !

På torsdag hadde jeg planer om å kjøre scooter inn til Knarvik, sånn at jeg nådde banken. Men neeida.. hadde kjørt rett ned i felter her så begynte sykkelen å monge seg IGJEN! Det er faktisk en stund siden sist, men før det har det skjedd heeele tiden. Er så lei sykkelen at eg har ikkje ord!
Så det endte no opp med at Pappa måtte kjøre meg inn til Knarvik. Hadde planer om å gå inn i både Nordea og Sparebanken, men siden jeg kom ti minutter før det stengte endte jeg opp med å bare besøke Nordea.
Møtte Synnøve i Knarvik, og var med hun til bussen gikk. Siden jeg hadde planer om å kjøre scooter inn, hadde jo jeg ikke med meg ungdomskort så måtte no betale på bussen. Gøøøy!

Vi fant ut at vi skulle reise på kino seinere. Så kvart over 8 tok vi bussen inn til byn, og gikk på kino å så Istid 3 (: Kjempe gøy film :D anbefaler den sterkt!
Etter filmen gikk vi litt rundt på Bryggen før vi tok bussen hjem kvart over 12 :)

Når jeg kom hjem fortalte Pappa at han hadde snakket med det selskapet som eier sykkelen, og de hadde endelig bestemt seg for at de skulle sende den ned til de for å få dne fikset.. Så dagen etterpå kom det en lastebil og hentet scooteren, så no håper eg den virker når den kommer tilbake sånn at eg kan selge den :D



Liker scooteren når den først går ;)
















Ingen kommentarer: