I halv syv tiden kom Thomas (en som Kristine gikk i klasse med) å hentet meg og Kristine. Han skulle være med oss til Voss. På veien stopte vi på Øyrane torg for å hamstre drikke, før vi kjørte strake veien til Voss.
Vi skulle på vors hos Ingrid, så då kjørte vi opp der etter å ha vært ute hos Oda med hunden til Kristine. Oppe hos Ingrid var det også en fyr som het Eirik. Så vi var ikke mer enn fem stykker på vorset, men det var ganske gøy :) Fikk drinker som de hadde laget og.. kjempe godt :D
I 11 - 12 tiden kom en fyr å hentet oss og kjørte oss ned på Jarl. Der var det ganske gøy, men meg, Ingrid, Eirik og Thomas reiste opp på Shell etter noen timer for å kjøpe noe mat. Og etter det ble vi hentet igjen og kjørt opp til Ingrid. Der steikte Eirik en pizza, før vi gikk bort på verandaen å la oss..
Ja.. vi lå under åpen himmel, uten noe liggeunderlag.. rett på plankene. Det var egentlig ganske hardt, men gikk no fint ;)
Neste dag våknet vi ganske tidlig av at solen steikte oss. Meg, Ingrid, Kristine og Eirik kjørte ned på Vangen. Der kjøpte vi oss mat på kjappen, og satt der en god stund før vi satt oss bort på Chinaen å satt der med noen fra Ingrid sin jobb.
Etter det reiste meg og Kristine bort på amfi. Der møtte vi noen folk som skulle på puben å ta seg en øl, så vi ble med de bort ;)
Kvart på fire ble eg kjørt bort på togstasjonen til toget som skulle gå 15.54, men som var forsinket 20 min. Der møtte eg Elisabet og satt å snakket med hun på toget (:
Når eg kom til byn kjøpte eg meg big bite, mens eg ventet på bussen til Hylkje. Var hos Marta på sånn sminkeparty, Mary Kay. Bestilte noen kremer. Kjempe gode produkter om jeg skal si det selv!

Disse produktene har eg bestilt (:

Naaam! Big bite <3

2 kommentarer:
Eg sku si til deg og Synnøve fra Eva at det sikkert blir litt forsinka. Ho har ikkje fått bestilt det enda pga etleranna greier. Men ho sku bestille det så fort ho kunne. =)
Okii :) men det gjør ikke noe :) hihi..
Legg inn en kommentar