Seinere, klokken halv fem tok eg bussen inn til Knarvik. Der møtte eg Amalie og Synnøve på rimi. Klokken fem tok vi bussen til byn. Vi kjøpte biletter til the mist, en skrekkfilm. Også gikk vi på kiwi og kjøpte brus og noe snop. Filmen begynte halv syv. Den var ganske kjekk egentlig, bortsett fra at slutten var litt irriterendes ;P hehe.. men men, alltid såånn xD menmen, var no en kjekk bytur dette =)
Amalie og Synnøve <3
Så vakkert =) hihi
Amalie og Synnøve again ^^
De var så søte at eg måtte ta bilde av de :)





2 kommentarer:
Koselig dag :D <3
jaa :D
Legg inn en kommentar