mandag 11. august 2008

En tur i Åsane.

Fredag den 8 august tok meg, Isabel, Amalie og Synnøve s bussen inn til Åsane.
Først skulle Isabel til tannlegen kvart over elleve, så vi satt på venterommet til hun kom ut igjen. Så etter det gikk vi bort på Venezia og kjøpte nammenam pizza =D
Også gikk vi litt rundt og sullet etter det i både arken og åsane senter før vi tok bussen til Knarvik kvart på 2.
Amalie skulle på gabben å male så hun tok bussen der ti på halv 3. Vi andre gikk opp i senteret. Var inne på Rondo for å sjekke om Monica jobbet der i dag, men det gjor hun ikkje.. Så var vi på dvd galleriet og libris før eg måtte sånn skikkelig på do. Så på blend møtte eg på Helene, så snakket litt med hun. Og i trappen midt i senteret møtte eg på Caroline Myking og snakket litt med hun før eg sa at eg måtte skynde meg på do ;P hehe.. men når eg kom litt lengre ned så så eg at pappa stod der og han spurte etter penger til en kaffe og is.. trodde det var omvendte eg, at det var eg som skulle spørre han om penger :O hehe.. men så endelig kom eg meg på do =) og etter det gikk vi bort på rimi å kjøpte oss brus og sjokolade, veldig sunn må eg si :)
Når vi hadde sittet der litt så tenkte vi at vi kunne gå ned på ligningskontoret for Isabel skulle ha frikort, men vi var desverre en halvtime forsein, for de stengte klokken 3 :/
Så i halv fire - kvart på fire tiden satt eg på med mamma og pappa hjem.

Tok ikkje så mange bilder, men legger ut de eg tok =)








3 kommentarer:

Amalie sa...

det hørtes fælt ut når du måtte bo do :O hehe når du måtte snakke med alle folka først.

Amalie sa...

på do* hahahaha aner ikke kossn eg greide å få det til å bli bo

Sandrus91 sa...

ja det var faktisk litt forferdelig :O hehe.. men til slutt kom eg meg endelig på do ;D grattis til meg liksom (Y)