mandag 11. august 2008

Fest hos Marta.

Lørdag den 9 august var meg og Amalie hos Marta på fest. Hun var hos søsteren sin på midttun siden de var på ferie. Vi drakk litt forskjellig egentlig.. Eg drakk litt vikingfjord, absolutt vodka blandet med grape soda og isbiter også shottet eg et par sånne brimi dram greier, det sist nevnte smakte ikkje godt i det hele tatt :(
Vi sang singstar og spilte guitar hero. Guitar hero var kjempe gøy :D men fikk det egentlig ikkje så mye til.. men men ;P

men i fem tiden sluknet Marta og Oddvar på sofaen så då gikk vi ut. Reiste ned til nesstun senter og var på shell og sånn.. Også skulle Amalie ta ut noe penger og då møtte vi på en mann som var full og kjørte scooter ;P
vi sleit mye med å finne veien opp igjen til Marta, men til slutt klarte vi det =D
Vi lå oss kl halv ni om morningen, og stod opp igjen kl 10 for då ryddet vi litt.. Klokken halv 1 tok vi bussen til byn, og når vi kom til byn litt over 1 hadde bussen vår akkurat gått, så då kjøpte vi oss frokost på big bite :) tok bussen hjem kl 2.

Noen andre som syns guitar hero er kjekt?





1 kommentar:

Amalie sa...

guitar hero var koonge :)