Vi sang singstar og spilte guitar hero. Guitar hero var kjempe gøy :D men fikk det egentlig ikkje så mye til.. men men ;P
men i fem tiden sluknet Marta og Oddvar på sofaen så då gikk vi ut. Reiste ned til nesstun senter og var på shell og sånn.. Også skulle Amalie ta ut noe penger og då møtte vi på en mann som var full og kjørte scooter ;P
vi sleit mye med å finne veien opp igjen til Marta, men til slutt klarte vi det =D
Vi lå oss kl halv ni om morningen, og stod opp igjen kl 10 for då ryddet vi litt.. Klokken halv 1 tok vi bussen til byn, og når vi kom til byn litt over 1 hadde bussen vår akkurat gått, så då kjøpte vi oss frokost på big bite :) tok bussen hjem kl 2.
Noen andre som syns guitar hero er kjekt?

1 kommentar:
guitar hero var koonge :)
Legg inn en kommentar