mandag 4. august 2008

Tv Serier

Desperate housewives!
Eg digger drama serien Desperate housewives, eller på godt norsk; Frustrerte fruer :D
Den serien elsker eg å se på, å er like spendt hver tirsdag. Men no er det pause, men håper det snart begynner igjen :D For dere som ikke følger med på den, så går den på tv2 om tirsdagene når det ikke er pause.

Andre serier eg liker veldig godt å se på grey's anatomy og home and away =D knalle serier alle sammen. Privat praksis ser eg også på, så kan vell kalles en tv slave på sett og vis xP hehe.

Hva liker dere å se på tv? :)




1 kommentar:

Amalie sa...

Ååh eg og digger den :D hihi. Og alle de seriene du sa ;D