onsdag 13. august 2008

Ute på tur.

I dag våknet eg fem over halv 2. Då måtte eg løpe opp for å se home and away reprisen, siden eg ikkje fikk sett den i går ;D veldig viktig det programmet der skjønner du. Så når det var ferdig spiste eg frokost, også kom min bror en tur innom og var der i kanskje 5 min så ble han rastløs så han måtte ut igjen å kjøre xP hehe
Også etter det kjedet eg meg sånn at eg begynte å støvsuge og rydde. Hengte og opp nye klær før eg så den nye episoden av home and away :)
Litt seinere spiste eg middag og jordbær med fløte til dessert <3
Eg fant ut at eg må kjøre inn scooteren min litt før eg flyttet, så då kjørte eg først ut til bedehuset på myksvoll og snudde der. Så kjørte eg av meg tveiten og tok "nede" veien bort igjen til skolen. Også kjørte eg til kiwi igjennom feltet og der møtte eg på marta :) hun satt på med meg ned til hun også var eg med hun hjem. Vi satt på dataen også spiste vi pizza. Hun laget gulrotkake som hun spiste, men den var visst ganske rå inni ;P hehe.. men fint for meg at eg ikkje liker det då =) hihi
Også i 8 tiden kjørte eg hjem..
Og no lurer eg på om eg skal slutte av her og begynne å pakke, men det er så kjedelig ;P hehe..

1 kommentar:

Amalie sa...

TAKK sandrus bandrus! :D
Spennende dag :D Og JA home and away er viktig! Skjønner godt at du løp for å se det ;) Hehe.
Og du? we are going for the piercing riiight? :D <3